loading...
مجله طراحی سایت 21
مریم بازدید : 53 چهارشنبه 22 مرداد 1399 نظرات (0)

7 عنصر صفحات فرود موفق:

اگر کسی در کالای قاتل خود ثبت نام نکرده است ، مشکل در صفحه فرود شما قرار دارد. خوشبختانه ، میلیون ها صفحه فرود که توسط هزاران شرکت ساخته شده اند - و با تجزیه و تحلیل دقیق - جفت شده اند ، به چیزی فرمول موفقیت منجر شده اند.

در اینجا عناصر صفحات فرود زیاد مشاهده می کنید:

1. کپی دقیق ، اما مختصر - درباره اینکه محصول شما چیست ، اهمیت می دهد ، چرا اهمیت دارد ، و اینکه چگونه به بازدید کنندگان شما کمک می کند ، خاص باشید. مردم هزینه ای را که نمی فهمند پرداخت می کنند. اما آنها نمی خواهند ابتدا یک مقاله بخوانند.

2. پاک کردن تماسها برای اقدام (CTA) - تماسهای شما برای اقدام (دکمه ها و پیوندها) باید از نظر بصری برجسته و به معنای واضح باشد ، بنابراین مردم می دانند شما از چه کاری انتظار دارید.

3. لحن واقعی - صداگذاری مانند یک ربات کلمات کلیدی کلیدی می تواند مردم را از آن دور کند و محصول شما را ارزان کند. بنویس مثل حرف زدن.

4- درگیر کردن محتوا - افراد توسط بلوک های بزرگ متن خسته و مرعوب می شوند. توجه خود را با کپی ، لیست ها ، تصاویر و تجسم های جذاب و خواندن آسان نگه دارید.

5- اثبات اجتماعی - مشتری بزرگی دارید یا واقعاً خوشحال هستید؟ آنها را نشان دهید. هیچ کس نمی خواهد از برنامه ای استفاده کند که هیچ کس دیگری از آن استفاده نکند.

6. قیمت گذاری با دقت در نظر گرفته شود - صفحه نمایش قیمت گذاری مناسب می تواند تصمیم گیری افراد را تغییر دهد.

7. پیشرفت منطقی - قانع کننده ترین استدلال ها به زمان بندی دقیق متکی هستند. اگر قبل از پوشاندن مزایا ، به قیمت شیرجه بزنید ، می توانید مردم را مرعوب کنید. به گفته این ، اگر یک آزمایشی رایگان داشته باشید یا قیمت آن یک تفاوت بزرگ در رقابت شما باشد ، لازم به ذکر زود است.

مهم نیست که در صورت عدم تبدیل چه تعداد بازدید کننده به صفحات فرود شما ضربه می زنند. بنابراین بیایید به هر یک از این عناصر صفحه فرود قاتل عمیق تر شوید. بنابراین می توانید از تمام ترافیکی که برای گرفتن بانک استفاده می کنید ، سرمایه گذاری کنید.

1. آنچه را ارائه می دهید به مردم بگویید:

بیش از حد بسیاری از صفحات فرود ، تشخیص این موضوع را دقیقاً غیرممکن می کند. آنها با عبارات پیتی و عمومی پر شده اند که بر احساسات نسبت به وضوح تأکید می کند.

چند بار عنوانی را دیده اید ، مثل این ، "فکیا انقلابی می کند که چگونه تجارت می کنید!" و عقیده:

سرد. چطور؟

شما هرگز نمی خواهید بازدید کنندگان آن سؤال را بپرسند. شما می دانید تجارت شما چیست و چه می کند ، اما مشتریان شما ایده ای ندارند. بنابراین توضیح دهید:

- محصول / خدمات شما چیست: آیا این یک برنامه دسک تاپ ، یک برنامه تلفن همراه ، یک شبکه اجتماعی است؟

- چه می کند: و خاص باشد ، حتی اگر انقلابی باشد.

- چه کسی برای این افراد مناسب است: طراحان ، وکلا ، افراد گرسنه ، CPA؟

- چرا مهم است: چه چیزی آن را از محصولات مشابه جدا می کند؟

واضح ، توصیفی و مختصر باشید. بنویسید که اگر با کسی صحبت می کنید که هیچ ایده ای برای محصول شما ندارد ، صحبت کنید زیرا 99٪ زمان شما هستید.

کلمه ای در مورد جارگون:

در بیشتر موارد ، شما می خواهید محصول خود را با استفاده از زبان روزمره به سادگی توضیح دهید. اما اگر شما به مخاطبان طاقچه می فروشید ، اشکالی ندارد که از اصطلاحات خاص صنعت استفاده کنید. فقط فرض نکنید که هر شخصی که از صفحه شما بازدید می کند ، می داند که در مورد چه چیزی صحبت می کنید.

به عنوان مثال ، به جای این که بگویید شما یک "بستر بهینه سازی جستجوی زبان طبیعی" ارائه می دهید ، می توانید بگویید: "افراد بیشتری را با استفاده از عبارات جستجو که در واقع استفاده می کنند به وب سایت خود بیاورید."

2. از تماس های برجسته و واضح برای اقدام استفاده کنید. غالبا:

این که آیا می خواهید مردم برای خبرنامه شما ثبت نام کنند یا کالای خود را بخرند ، باید مسیر مشخصی را برای آن قدم بعدی طی کنید.

بنابراین مطمئن شوید که تماسهای شما برای اقدام (CTA) از بقیه صفحه متمایز است. به جای پیوند متن ساده ، از یک دکمه استفاده کنید. سپس آن را با رنگی قوی و با کنتراست بالا پاپ کنید.

و حتماً تماسهای خود را برای اقدام در سراسر صفحه پخش کنید. از این گذشته ، برخی از افراد مایلند به سمت راست شیرجه بزنند ، در حالی که ممکن است دیگران در کل صفحه حرکت کنند. برخی حتی صفحه شما را بررسی می کنند ، سپس به دنبال بررسی و یا پچ پچ رسانه های اجتماعی می گردند ، فقط بعداً باز می گردند و تبدیل می شوند. بنابراین حداقل دو تماس برای اقدام وجود دارد - یکی "بالاتر از برابر" و دیگری در انتهای صفحه. همچنین می توانید یک CTA "چسبنده" ایجاد کنید که افراد را به محض پیمایش صفحه دنبال می کند ، بنابراین آنها هرگز بدون راهی آسان برای تبدیل نمی شوند.

3. یک فرد غیرمترقبه نباشید:

از اسپم بودن خودداری کنید ، یا افراد را بترسانید و مارک و محصول خود را ارزان نگاه کنید. "اسپمي؟" صدا مانند فروشندگان ماشین استفاده می شود. یا یک فرومایه.

بنابراین به مردم فریاد نزنید. همه موارد را به طور تصادفی کپی نکنید (به خصوص کلمه "رایگان") و یا قول چیزهایی را که نمی توانید ارائه دهید ، قول دهید. واقعی باشید مانند یک شخص صحبت کنید. بنویسید که اگر محصول خود را برای مادرتان ، مهم دیگری یا بهترین دوست خود توضیح می دهید. اگر با مردم واقعی هستید ، به احتمال زیاد به شما اعتماد خواهند کرد و به آنها چه می گویید.

و لطفاً ، هیچ چراغ بازشو ، تصاحب یا چراغ بارق ندارید. این افراد فقط عصبانی هستند. و افراد عصبانی مشتری نمی شوند.

4- افراد را درگیر خود نگه دارید:

اگر افراد بی حوصله یا گم شوند ، GIF های بچه گربه ناز را چک می کنند. در اینجا چند روش برای نگه داشتن مخاطب خود از بارگذاری صفحه تا تبدیل وجود دارد:

واضح باش اطمینان حاصل کنید که مطالب شما واضح و آسان است و یا مردم ناامید می شوند.

از محتوای تصویری استفاده کنید. بلوک های طولانی متن می توانند خواندن را به یک کار تبدیل کنند. بنابراین کپی های خود را با لیست های گلوله ، تصاویر و تجسم داده ها مانند نمودارها ، نمودارها و اینفوگرافیک ها در تکه های قابل هضم قرار دهید. این نه تنها به خواندن افراد کمک می کند ، بلکه افرادی را که از طریق تصاویر بهتر یاد می گیرند نیز درگیر می کند.

سرگرم کننده باشید. اگر لبخند بزنید ، مردم به احتمال زیاد خواندن خود را ادامه می دهند. شوخی عجیب و غریب را بیرون کن. اما خیلی عجیب نیست نزدیک به خانه لمس کنید. با چالش ها و اهداف مخاطبان خود صحبت کنید. اگر به نظر می رسد که شما نه تنها از مشکلات آنها آگاه نیستید ، بلکه می خواهید آنها را حل کنید ، آنها خواندن را ادامه خواهند داد.

5- اثبات اجتماعی را فراموش نکنید:

آیا هرگز از یک رستوران زیبا به دلیل خالی بودن خودداری کنید؟ یا فقط در بین جمعیت سرگردان شوید تا ببینید که چه چیزی در آن مشکوک هستند؟ همه ما

اگر افراد دیگری تصمیم گرفتند که چیزی سرگرم کننده یا مفید باشد ، احتمالاً ما آن را امتحان خواهیم کرد. باعث می شود که خودمان وظیفه خانه را انجام دهیم.

بنابراین افرادی را که قبلاً از محصول شما لذت می برند با نقل قول ، توصیف ، لایک فیس بوک و حتی مطالعات موردی برجسته کنید. افراد واقعی را در پشت نقل قول ها نشان دهید تا آنها را تحت تأثیر و اعتبار قرار دهید. نام ، چهره و نشان های شرکت را درج کنید (اگر محصول تجاری می فروشید). و توصیفاتی را انتخاب کنید که با پیام شما مطابقت داشته باشد ، بنابراین فقط این نیست که محصول شما شگفت انگیز باشد.

فقط حتماً ابتدا تأیید این افراد را دریافت کنید. وقتی هرگز آنرا تأیید نکردید ، کمی عجیب تر از اینکه در چهره یا کلمات خود در وب سایت تنگ شوید ، وجود ندارد.

و در آخر اینکه ، اگر مشتری های مشهور مانند شرکت های Fortune 500 یا افراد مشهور دارید ، سؤال کنید که آیا می توانید آنها را برجسته کنید. اگر فیس بوک یا باراک اوباما از محصول شما استفاده کنند ، مردم تمایل بیشتری به آن اعتماد دارند.

6. با قیمت گذاری بازی کنید:

قیمت گذاری نه تنها برای سلامتی تجارت شما بلکه در نرخ تبدیل شما نیز مهم است. و این فقط مربوط به قیمت های شما نیست بلکه نحوه نمایش آنها نیز اهمیت دارد.

به عنوان مثال ، شما احتمالاً به خوبی از ترفند 19.99 دلاری آگاه هستید (به نظر می رسد کوچکتر از 20 دلار!). اما در مورد قیمت با هجاهای کمتر چطور؟ باور کنید یا نه ، قیمتی که می توانید سریعتر به نظر برسید ارزان تر است.

حتی اندازه و موقعیت نسبی یک قیمت می تواند در افراد تأثیر بگذارد. اندازه فونت کوچکتر باعث می شود قیمت کوچکتر به نظر برسد (PDF را باز می کند). قرار دادن قیمت در سمت چپ پایین جعبه به جای بالا و سمت راست ، بر ادراک نیز تأثیر دارد.

روانشناسی قیمت گذاری مستحق یک لیست غول پیکر است و خوشبختانه ، شخص دیگری قبلاً آن را جمع کرده است: آن را بررسی کنید و استراتژی قیمت گذاری کامل خود را بکار بگیرید.

به افراد گزینه بدهید:

تا به حال به فروشگاه بروید زیرا در محصولی که خارش آن را مشاهده کرده اید ، قیمت بسیار کمی مشاهده کرده اید ، پس بدانید که با صرف کمی پول بیشتر ، می توانید خیلی بیشتر بدست آورید؟ گاهی اوقات شما دو برابر هزینه خود را صرف می کنید ، اما در مورد آن احساس ناراحتی می کنید ، زیرا در اضافی ذخیره کرده اید.به همین دلیل است که بسیاری از شرکت های نوپا و نرم افزاری (SaaS) خدمات نرم افزاری (SaaS) ارائه می دهند و مراحل آزمایشی رایگان را ارائه می دهند ، اما ویژگی های قدرت را در لایه های حق بیمه محدود می کنند. گزینه ارزان قیمت افراد را به در می رساند - و هنگامی که آنها در حال سرمایه گذاری نیمه هستند ، از فروش آنها آسان تر می شوند.

بعلاوه ، بعضی ها فقط دوست دارند بهترین ها را داشته باشند. نسخه برتر را ارائه دهید و آنها در این فرصت پرش می کنند. فقط گزینه های خیلی زیادی را ارائه ندهید ، یا مردم را به فلج تجزیه و تحلیل گیر می دهید (عدم توانایی در انتخابی که ناشی از انتخاب چیزهای زیادی باشد.)

7. همه کارها را به ترتیب درست انجام دهید:

اگر کسی همین حالا به سمت شما پیش آمد و از شما خواسته بود برای چیزی بنام "Fakia" ثبت نام کنید و شروع کنید ، "فقط 5 دلار در ماه هزینه دارد" ، این کار را می کردید؟

نه. به همین دلیل صفحه فرود شما نه تنها نیاز به آموزنده دارد بلکه باید به ترتیب صحیح اطلاع رسانی کند. فروش چیزی نیاز به یک نقشه حمله درست و کارآمد و به موقع دارد:

1. مشکل را تنظیم کنید. اگر صفحه ای برای توضیح خود آهسته باشد ، گزاف گویی می کند ، دقیقاً مانند این که اگر بارگیری آن کند باشد انجام می شود. بنابراین آنها را با عنوان جالب و دسته کوچک موسیقی جالبی تصویری حل کنید که باعث می شود محصول شما چه مشکلی را حل کند ، حل کنید و راه حل ارائه دهید.

2. محلول را جزئی کنید. دقیقاً توضیح دهید که چگونه محصول یا خدمات شما مشکلی را که تنظیم کرده اید رفع می کند.

3. از اثبات اجتماعی خود استفاده کنید. با چند کلمه از مشتریان خوشحال یا مشهور ، ناامن ها را تغییر دهید.

4. معرفی قیمت گذاری. قبل از اینکه پول را در این فرآیند درگیر کنید ، مردم را به محصول خود بخواهید.

5- آنها را به فکر بگذارید. اگر خوانندگان هنوز قانع نشده اند ، به یک نکته پایان دهید که می ماند و بعداً برمی گردند.

اکنون بروید و تبدیل کنید:

اکنون زمان آن رسیده است که این دانش را عملی کنیم. یکی از صفحات فرود خود را آتش بگیرید و همین حالا فقط یک تغییر را ایجاد کنید - زبانه را بسته نکنید و به خودتان بگویید بعداً این کار را خواهید کرد.

برای به دست آوردن بیشترین استفاده از صفحات فرود ، شروع به اجرای تست های A / B کنید تا ترکیب کلمات ، تصاویر ، رنگ ها و چیدمان را پیدا کنید که افراد را به بهترین وجه تبدیل می کند. من Optimizely و Visual Optimizer را به شما پیشنهاد می کنم. هر دو قدرتمند ، آسان برای استفاده هستند و حتی نیازی به رمزگذاری ندارند. Kinda مانند Webflow.

سرانجام ، از نرم افزار تجزیه و تحلیل استفاده کنید تا به شما در ردیابی نرخ تبدیل خود و شناسایی زمینه هایی برای بهبود کمک کند. من همچنین توصیه می کنم عملکرد هر تماس به عمل را ردیابی کنید تا دقیقاً در کجا افراد تبدیل می شوند.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 76
  • بازدید سال : 741
  • بازدید کلی : 2,887