loading...
مجله طراحی سایت 21
مریم بازدید : 49 سه شنبه 31 تیر 1399 نظرات (0)

1. متمرکز باشید:

اگر در قلب خود پیدا کردید که از شخص دیگری مراقبت کنید ، موفق خواهید شد.طراحی کاربر محور به معنای ساختن نیازهای مشتریان است ، بنابراین آنها محصول شما را دوست دارند. استراتژیست های محتوای مدرن روی همین چیزها تمرکز می کنند ، به همین دلیل ما چنین طرفداران بزرگی از کلمه شما هستیم.

مسئله این است که شما می خواهید تجربیات جذاب ایجاد کنید ، درست است؟ تجربیاتی که افراد را به خود جلب می کند و باعث می شود درگیر شوند. و این دقیقاً قدرت شماست.

فقط آخرین باری را که با دوستان خود سر و صدا کرده اید به یاد داشته باشید. شاید شما کمی منطقه بندی کنید. اما بعد کسی راه خود را نگاه کرد و به شما (یا نام شما) گفت. آیا نمی خواهید درست از منطقه خود خارج شوید و به آن لحظه برگردید ، مشتاق دوباره شرکت کردن هستید؟

اغلب اوقات ، وب سایت ها قدرت این کلمه ساده را فراموش می کنند. آنها به تعبیرات منفعل می پردازند. مانند این ، "به روزرسانی ها را می توان در پانل اعلان ها مشاهده کرد."

مطمئناً ، آن نوع جمله واضح و مختصر است. اما آیا احساس جذابیت دارد؟ آیا احساس می کند یک انسان با شما صحبت نمی کند یا با شما صحبت می کند؟

نه ، اینطور نیست پس چه می شود به جای:

به روزرسانی ها در پانل اعلان ها قابل مشاهده است.

ما نوشتیم:

به روزرسانی های خود را در پانل اعلان ها بررسی کنید!

آیا این احساس کمتر مانند روبات نیست و بیشتر شبیه فردی است که به شما نوک می دهد؟ مطمئناً این کار را می کند!

ببینید چگونه ضمیر مالک شما احساس مالکیت را در نسخه ایجاد می کند؟ چگونه خواننده را درگیر می کند ، به آنها تعلق خاطر می دهد؟

به یک معنا ، این تغییر ساده چگونگی قاب بندی محصولات برای افراد را تغییر می دهد. اکنون این فقط به روزرسانی هایی نیستند که "قابل مشاهده هستند" ، آنها به روزرسانی های شما هستند. به روزرسانی های مربوط به شما. رویدادهایی که این برنامه یا وب سایت را برای شما معنی می دهد.به همین دلیل نیست که ما از وب سایت ها بازدید می کنیم و از محصولات استفاده می کنیم؟ برای دیدن اینکه چگونه آنها به ما کمک می کنند؟

تمرکز داشته باشید:

در سایت خود جستجو کنید برای موارد "می تواند" و "نمی تواند باشد" ، سپس ببینید آیا می توانید آنها را بازنویسی کنید تا در عوض از "شما" استفاده کنید.

2. ما محور نباشید:

خودخواهی همانطور که فرد مایل به زندگی نیست زندگی نمی کند ، بلکه از دیگران می خواهد همانطور که مایل به زندگی است زندگی کنند.

خیلی اوقات ، مشاغل اعلام شده در مورد یک محصول یا ویژگی جدید با "ما از ... هیجان زده می شویم" یا جمل opening دیگری با ما شروع می شوند.

 

این مثال را از Hooli ساختگی ، اما کاملاً پرتحرک ، از دره سیلیکون HBO HBO بررسی کنید.

در هر میکروسایت آنها ، هر بخش مربوط به Hooli است. نه آنچه مردم از استفاده از Hooli گریزانند ، بلکه کاری است که Hooli برای مردم انجام می دهد.

این یک خاموش فوری است ، درست است؟

باور کنید: من آن را می گیرم. برای ساختن یک وب سایت شگفت انگیز ، برنامه یا هر چیز دیگری ، از یک لپ تاپ داغ دور مانده اید. دشوار است که به همه سخت کوشی های خود توجه نکنید.

اما چرا باید به سخت کوشی و هیجان شما اهمیت دهم؟ می خواهم بدانم که تمام کار سخت شما برای من چه معنایی دارد - چگونه زندگی من هزار بار بهتر خواهد شد. پس از همه ، شما در حال تلاش برای فروش محصولات من هستید نه تیم شما. کار سخت تیم شما به معنای هیچ چیز نیست اگر سایت یا محصول شما برای من مفید نباشد.طراحی وب و محصول نیاز به تنظیم نفس شما دارد. پس از همه ، شما در حال ایجاد چیزی برای دوست داشتن دیگران هستید ، درست است؟

در عوض ، روی مزایایی که سخت کوشی شما برای دیگران ایجاد کرده است ، تمرکز کنید. آنها از شما متشکرم

تمرین نکنید که محور باشد:

به نسخه های قدیمی ویژگی ها ، توییت ها و وبلاگ ها نگاهی بیندازید و ببینید که آیا شما با این مزایا رهبری کرده اید یا چیزی در مورد شرکت خود دارید. در عوض ، سعی کنید در عوض از یک مخاطب محور استفاده کنید.

3. باهوش نباشید. باهوش باش:

فاکنر فقیر آیا او واقعاً فکر می کند احساسات بزرگ از سخنان بزرگ ناشی می شود؟ او فکر می کند من کلمات ده دلاری را نمی دانم. من همه آنها را خوب می شناسم اما کلمات قدیمی تر و ساده تر و بهتری وجود دارد ، و این مواردی هستند که من از آنها استفاده می کنم.

نیازی به بیان کلمات بزرگ برای بیان بزرگ نیست. در حقیقت ، هوشمندانه ترین روش برای گفتن چیزی تقریباً همیشه ساده ترین راه است.

آن را نمی خرید؟ خوب ، خود آلبرت انیشتین یك بار گفت كه تمام تئوری های فیزیك باید خیلی ساده باشد كه توضیح دهد "حتی كودك نیز می تواند آنها را بفهمد."

فیزیک ، مردم اگر یک فیزیکدان می تواند نظریه رشته را به کودک توضیح دهد ، مطمئنا می توانید برنامه تحلیلی خود را برای همه توضیح دهید.

کلمات بزرگ »می تواند خوانندگان را بیگانه و گیج کند. بیگانگی و سردرگمی در یک UX خوب به چشم نمی خورد. بعلاوه ، "10 کلمه" دلاری انتزاعی هستند ، که می تواند پیام همدردی و درک آنها را برای افراد دشوار کند.

اولین ممکن است من را باهوش و پیشرفته جلوه دهد. اما همچنین می تواند به نظر من صدا و سیمای متکبرانه تبدیل شود ، مثل من واقعاً نمی خواهم مردم مرا بفهمند. دوم از ژارگون پرش می کند و به معنای من متمرکز می شود که این باعث می شود بسیار مفیدتر شود.

حتی اگر مخاطبان شما فصیح و تحصیل کرده باشند ، نوشتن آن را مانند همه مبتدیان پرداخت می کند. از این گذشته ، افرادی که شما را درک می کنند می توانند توضیحات خود را از دست دهند - اما بقیه باید در جای دیگری جستجو کنند.

نکات حرفه ای: یک فرد بزرگسال آمریکایی در سطح کلاس 7 تا 8 می خواند. و اگر مخاطبان شما انگلیسی را به عنوان زبان دوم مطالعه کرده اند ، ممکن است سطح درک انگلیسی آنها حتی پایین تر باشد. نوشتن برای مخاطبان جهانی ، مردم هرگز ضرری ندارد.

تمرین کنید که باهوش تر از چیزی باشید که صدا می کنید:

سطح خواندن نسخه را در Word یا همان ویرایشگر همینگوی تست کنید. اگر سطح خواندن شما بالاتر از 8 باشد ، ممکن است افراد زیادی را ترسان کنید. ساختار جملات و کلمات خود را ساده کنید و ببینید که آیا می توانید آن را پایین بیاورید.

4. مطالب خود را با صدای بلند بخوانید:

کودکان در دور پدر و مادر خود به خواننده تبدیل می شوند.

ابتدا با شنیدن صدای بلند ، عاشق خواندن می شویم: همانطور که والدین ما برای ما خوانده اند. کلماتی که ما را به حرکت در می آورد ، کلماتی که باعث می شوند خواندن مانع شود ، مواردی هستند که با صدای بلند دوست داشتنی هستند.

اما کپی خوب وقتی با صدای بلند خوانده می شود همیشه خوب به نظر می رسد. و وقتی می گویم "خوب" ، منظورم طبیعی و مکالمه است. مثل یک انسان هنگام صحبت با انسان دیگر به نظر می رسد.مهمتر از همه ، هدف داشته باشیم که مثل یک انسان صدا کنیم.

خصوصیاتی که باعث می شود شخص دلپذیر باشد ، در مورد وب سایت ها و برنامه ها نیز کاربرد دارد آیا نمی خواهید وب سایت های شما ساده ، قابل دسترسی و دوستانه باشند؟ مطمئناً شما انجام می دهید و ایجاد صدای آن از این طریق به تقویت دوستی کاربر کمک خواهد کرد.

کلمه ای در نسخه در ربات ها:

اگر هنوز نشنیده اید ، رباتها - برنامه های ساده ای که از طریق متن با آنها ارتباط برقرار می کنید ، معمولاً در برنامه های پیام رسانی - این روزها همه عصبانیت هستند.در عصر ربات (در انتظار ثبت اختراع) ، نسخه مکالمه فقط مهمتر خواهد شد. از این گذشته ، ایده اصلی ربات این است که تعامل با برنامه های شما بیشتر شبیه به تعامل با انسان باشد و همه ما می دانیم که اگر ربات ها مکالمه گرای خوبی نباشند ، چقدر می تواند ناخوشایند باشد.

5- عزیزان خود را بکشید - بی رحمانه:

اگر امکان قطع یک کلمه وجود دارد ، همیشه آنرا قطع کنید.

اگر می توانید یک کلمه را برش دهید ، آن را برش دهید.

- جان مور ویلیامز ، کمی عجیب و غریب باشید

این یک "ترفند" است که همه ویرایشگرها برای عالی کردن محتوای جامد استفاده می کنند: بریدن همه چیز غیر ضروری.

هر کلمه ای که می نویسید باید به داستان شما کمک کند. هر کلمه ای که به داستان کمک نمی کند ، به آن آسیب می رساند.بنابراین هر کلمه ای را که 100٪ ضروری نیست قطع کنید. ابتدا صفت ها و قیدها را برش دهید. مانند دکمه های روی لباس پیشخدمت در فضای اداری ، ممکن است آنها "شعله ور" شوند ، اما واقعاً همه چیز را به هم ریخته است.

در واقع ، احکام تمایل دارند وقتی کوتاه تر شوند ، قدرت پیدا می کنند! بنابراین آن را امتحان کنید. بدترین چیزی که می تواند رخ دهد این است که شما در نهایت بازگشت به تغییر تغییر دهید.شما اغلب می توانید ترکیبات "بودن" (یا ، هست ، هست ، و هست) و کلمه "را نیز برش داد یا جایگزین کرد. مواردی از "بودن بودن" را با یک فعل پویاتر جایگزین کنید تا مشت بیشتری از هر صفت یا ضرب اضافه کنید و جملات خود را محکم کنید. یا فقط سعی کنید نسخه های "به طور کلی" را حذف کنید.به یاد دارید وقتی معلم انگلیسی به شما گفت از صدای منفعل خودداری کنید؟ این کاملاً همان چیزی است که او درباره آن صحبت می کرد.

در اینجا مثالی وجود دارد:

از مطالبی که بیش از حد منفی است ، خودداری کنید و یا اگر باید آن را وارد کنید ، مطمئن شوید که به یک یادداشت مثبت ختم می شوید که عملی است.

پس از ویرایش:

از محتوای بیش از حد منفی خودداری کنید ، اما اگر نمی توانید ، به یک یادداشت مثبت و عملی توجه کنید.

تمرین: 50٪ تعداد کلمات خود را با هر بارگیری کاهش دهید:

بسیاری از ویراستاران پیشنهاد می کنند 50٪ از کلمات اصلی شما را کاهش دهند. شما همیشه به آن هدف نخواهید رسید ، اما این تلاش شما را ادامه خواهد داد.

انجام این کار به طور مکرر با همان محتوا همچنین می تواند به شما در ارائه تغییرات مفید یک عبارت کمک کند. اگر لازم است توییت ها ، تبلیغات و سایر قالب های پیروزی کوتاه را بچرخانید مفید است.در اینجا مثالی وجود دارد:

جریان وب به شما امکان می دهد وب سایت های پویا و پاسخگو بسازید بدون اینکه کد بنویسید.

بدون وبلاگ نویسی وب سایت های پویا و پاسخگو بسازید.

وب سایت های پاسخگو و بدون کد بسازید.

وب سایت های پاسخگو بصری بسازید.

طراحی پاسخگو.

اکنون ، این برش مترقی با هر تکرار طلای محتوا را به دست نمی آورد. اما تقریباً همیشه به شما کمک می کند تا چیزی جالب را جلب کنید!

تمرین: f * $٪ را از آن بنویسید:

روزی روزگاری ، یک خبرنگار جوان مقاله اول خود را به سردبیر ارشد ارسال کرد. در عرض چند دقیقه ، ویرایشگر داستان را با یادداشتی ارسال کرد که به چیزی مانند:

من کلماتی که هستم ، هستم ، هستم و با کلمه f * $٪ جایگزین شده ام. اکنون f * $٪ را از آن بنویسید.

ممکن است ارزش یک بار تجربه را داشته باشد. :)

یک برنامه برای آن وجود دارد:

ویرایشگر همینگوی ، صفت ها ، قیدها و جملات پیچیده را برای شما برجسته می کند و روند ویرایش را ساده می کند و ، بسیار جالب ، یک قلم برای آن وجود دارد.

طراحان Ryan McLeod و Rich Cahill به تازگی یک فونت دوست داشتنی بدون sans-serif به نام Apple Sans Adjective ایجاد کرده اند. با الهام از استفاده بیش از حد از صفت های اپل ، این قلم به طور خودکار از صفت هایی که در نوشتار خود استفاده می کنید سانسور می کند. من دوست دارم ببینم که آنها adverbs را به لیست سیاه اضافه می کنند!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 749
  • بازدید کلی : 2,895