loading...
مجله طراحی سایت 21
مریم بازدید : 43 سه شنبه 17 تیر 1399 نظرات (0)

پیدا کردن یک الگوی مناسب برای آنچه شما نیاز دارید بسیار دشوار خواهد بود - وقتی Google را "الگوی وب سایت" می کنید نتایج بسیار چشمگیر است. برای کمک به شما در محدود کردن جستجوی خود ، ما 10 الگوی برتر مورد استفاده در سال 2020 را انتخاب کرده ایم. هر یک از این قالب های وب سایت می توانند به عنوان یک پایه قوی برای پروژه بعدی شما کار کنند. مطمئن شوید که آنها را در Designer باز کنید و ببینید که چگونه می توانید یکی خود را بسازید!

 

10 بهترین قالب وب جریان سال:

در اینجا برخی از محبوب ترین قالب های جریان وب در سال 2020 آورده شده است:

1. پانل ها:

پانل ها یک قالب وب سایت مبتنی بر شبکه چند منظوره است که مشت های زیادی را در خود جای می دهد. برای راه اندازی ها یا مشاغل کوچک که به دنبال حرکت آنلاین هستند ، عالی است. با پنل ها می توانید به جای روزها (یا هفته ها یا ماهها) سایت جدید خود را در ساعت ها بالا بکشید. با بیش از 75 پانل از پیش ساخته طرح های زیبایی ایجاد کنید ، یا با استفاده از ساختار پانل مدولار شگفت انگیز Panels ، به راحتی هنرهای خود را ترسیم کنید.

این الگوی را در Designer بررسی کنید - از اینکه چقدر ساده است که پانل های خود را بسازید شگفت زده خواهید شد. در این الگو نیز پیمایش کنید و از پیمایش اختلاف منظر عالی و کنش متقابل پانل ها حیرت کنید.

 

2. وگا:

قالب وبلاگ vega

توسط مضامین الاستیک

Vega یک الگوی کیت UI فوق العاده براق ، رنگارنگ و کاملاً پاسخگو است که با هدف کمک به استودیوها و آژانس های طراحی می تواند سایت های خود را راه اندازی و راه اندازی کند. با داشتن 5 گزینه طرح بندی صفحه اصلی ، گزینه های طرح بندی کافی وجود دارد تا مطمئن شوید که می توانید یک سایت کاملاً منحصر به فرد برای آژانس خود ایجاد کنید - می توانید اجزای و عناصر را تغییر دهید تا واقعاً آن را به خود اختصاص دهید.

انیمیشن های ظریف و فعل و انفعالات واکنش پذیر Vega ، بازدید کنندگان شما را به سمت سایت شما جلب می کند و مطمئن می شوند همه کارهای خارق العاده شما را می بینند. همچنین یک الگوی عالی برای وبلاگ نویسان ، با ساختار محتوا و گزینه های زیادی برای چیدمان وبلاگ است. سئو وبلاگ شما از انتخاب شما تشکر خواهد کرد!

آن را در Designer باز کنید و آن را برای یک درایو تست بگیرید. عناصر را بکشید و رها کنید و واقعاً احساس کنید که چگونه Vega می تواند به وب سایت کسب و کار شما در موفقیت آنلاین کمک کند.

3. اولی:

اولی همه موارد لازم برای طراحی یک وب سایت شیک را در اختیار شما قرار می دهد. این مجموعه UI با استفاده از مجموعه ای از بلوک های ساختمانی به شما امکان می دهد تا یک وب سایت سریع و جلا داده شده و سریع ایجاد کنید. همچنین می توانید صفحات منحصر به فرد خود را از قالب های UI مدولار ایجاد کنید.

اگر شغلی هستید که یک سرویس را بصورت آنلاین می فروشید ، Ollie انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. این مرکز دارای بیش از 100 بلوک رابط مختلف ، از جمله ادغام رسانه های اجتماعی است - می توانید اطمینان حاصل کنید که هر حرکتی که کاربر شما در سایت جدید شما ایجاد می کند ، لذت بخش است. یکی از قدرتمندترین ویژگی های این قالب وب سایت ، تنوع عناصر بسته قیمت گذاری است که ارائه می دهد. در هر مورد تجاری تقریباً یک نفر مناسب است (تقریباً).

 

عنصر فرم تماس همچنین پایگاه خوبی برای گرفتن و صلاحیت هدایت از طریق وب سایت شما فراهم می کند. در طرح رنگی خود بیاورید و ببینید که چقدر سریع می توانید عناصر Ollie را به وب سایت جدید خود تبدیل کنید.

4. IndieGo:

الگوی جریان وب indiego

توسط مضامین الاستیک

اگر یک مشاغل کوچک یا متوسط ​​هستید که به طور آنلاین روی نسل سرب متمرکز شده اید ، پس IndieGo قالب وب سایت برای شماست. به سرعت و با مخلوط کردن و تطبیق عناصر از لیست گسترده اجزای UI ، یک وب سایت و صفحات فرود ایجاد کنید.

با استفاده از IndieGo ، ایجاد سایتی با یک طرح پاسخگو که کاربران شما از آن لذت خواهند برد ، سریع و آسان است. به راحتی کشیدن و رها کردن است. انیمیشن های شناور بدون درز و CTA های روشن (تماس با اکشن) برای مخاطبان شما بسیار جذاب خواهند بود. از تعاملات خرد و سایر وسایل UX استفاده کنید تا وب سایت خود را به خاطر بسپارید.

آرزو می کنید وقتی که می بینید چه سرعتی می توانید وب سایت خود را با IndieGo راه اندازی کنید ، دوره های HTML ، CSS یا JavaScript را طی نکرده باشید.

5. جنگل:

الگوی جریان وب جنگل

توسط Flowbase

کتابخانه جزء Forest روشی سریع و آسان برای ساخت و راه اندازی سایت ها در Webflow است. این کیت UI چند منظوره مناسب برای مبتدیانی است که به دنبال ایجاد یک سایت اول ساده هستند و همچنین طراحان حرفه ای که به دنبال ساختن چیزی پیچیده تر و پیشرفته تر هستند. رویکرد مبتنی بر مؤلفه جنگل استفاده از همه عناصر UI از قبل ساخته شده کیت را آسان کرده و آنها را به خود شما تبدیل می کند. یک صفحه فرود منحصر به فرد با محوریت تولید سرب ایجاد کنید ، یا از رسانه های اجتماعی خود در زیر استفاده کنید و آن سیستم عامل ها را در وب سایت خود ادغام کنید. دیگر نیازی به استفاده از افزونه های رسانه های اجتماعی با Flowbase نیست.

با استفاده از Forest ، می توانید به سرعت از کتابخانه مؤلفه های خود ، از جمله پیمایش ها ، سرصفحه ها ، بخش ها ، جداول ، توصیفات ، فراخوانی به اقدامات ، پاورقی ها ، دکمه ها و موارد دیگر کلون کنید. قابهای جذاب جذاب خود را به زندگی برگردانید و مدلهای پاسخگو ایجاد کنید. طرح ها و نمونه های اولیه خود را تقریباً فوراً با مشتری ها و تیم ها به اشتراک بگذارید. بدون نیاز به صبر کردن در مورد برنامه نویس برای ایجاد دکمه "پاپ".

6. ژول:

قالب وب جریان ژول

توسط مضامین الاستیک

ژول یک الگوی چند منظوره با طراحی براق و مدرن است. ایده آل برای هر کسی که به دنبال ایجاد و حفظ حضور آنلاین است.

این الگوی مربعی مملو از صفحات فرود شیک و پاسخگو ، یک وبلاگ زیبا ، یک وب سایت پرتفوی مبتنی بر CMS و بسیاری موارد دیگر است که می توانید برای ایجاد وب سایت جدید و براق خود ، مخلوط کرده و مطابقت دهید. ژول گزینه خوبی برای مشاغلی است که تمرکز جدی روی وبلاگ خود دارند. ژول برای جستجوگرها آماده است ، به این معنی که در صورت استفاده از این الگوی Google به راحتی سایت شما را خزیده خواهد کرد.

آن را در Designer باز کنید و شروع به کشیدن و رها کردن عناصر در اطراف کنید. ممکن است خیلی زود خود را با یک وب سایت جدید و جدید که توسط ژول طراحی شده است ، پیدا کنید.

7. کریگ:

الگوی جریان وب کریگ

توسط آزمایشگاه لایتنینگ

کریگ یک الگوی پرتفوی چند صفحه ای با فکر و اندیشه است - مناسب برای کارگران آزاد ، خلاقین یا هر کسی که به دنبال نمایش آثار خود به روشی منحصر به فرد و خلاق است. اگر به دنبال تندرستی بین کار مشتری هستید ، می خواهید نمونه کار جدید خود را فعال و فعال کنید ، سپس کریگ الگویی برای شماست. در حالی که می توانید یک سایت قالب چند صفحه ای عالی را با کریگ ایجاد کنید ، این همچنین یک الگوی مرتب برای استفاده برای وب سایت یک صفحه ای است.

 

یافتن وقت بسیار دشوار است یا توجیه صرف وقت در وب سایت پرتفوی خود - استفاده از الگویی خیره کننده مانند کریگ که در طراحی پاسخگو متمرکز است تا بتوانید کار خود را انجام دهید و به شما امکان می دهد زمان بیشتری را برای کار مشتری خود اختصاص دهید. مانند همه الگوهای ما ، فراموش نکنید که کریگ دوستانه SEO دارد. آن را در Designer چک کنید و با صفحه اصلی بازی کنید. نمونه کارها جدید خود را در هیچ زمان افزایش نخواهید داد.

8. پیگرد:

قالب جریان وب

توسط نادر متوسط

Foray یک نقطه شروع عالی برای شماست که بتوانید برند خود را به صورت آنلاین نشان دهید. کار خود را با موثرترین و جذاب ترین راه ممکن ارائه دهید ، ضمن اینکه یک تجربه کاربری قوی و پاسخگو و سفر در سراسر سایت داشته باشید

 

Foray با وجود تعداد زیادی بلوک محتوای پیش ساخته ساخته شده برای چند پروژه ، امکان ایجاد یک حضور جذاب در وب را برای هر پروژه بسیار آسان می کند. این قالب برای وب سایت نمونه کارها یا راه اندازی SaaS مناسب است. هر دسته از بلوک ها دارای چندین انتخاب سبک هستند ، بنابراین شما همیشه می توانید بخشی را متناسب با نیاز وب سایت خود پیدا کنید. پیمایش اختلاف منظر در این الگو از ویژگی هایی است که بازدید کنندگان وب سایت دوست دارند آن را تجربه کنند

با برنامه های Foray در Designer بازی کنید و ببینید که چقدر سریع می تواند وب سایت جدید خود را راه اندازی و راه اندازی کند.

9. ساژیتا:

Sagitta یک الگوی شگفت انگیز برای هر شغلی است که به دنبال اجرای آنلاین است. یکی از سه طرح بندی صفحه خانگی کاملاً ساخته شده و پاسخگو را انتخاب کنید و با اضافه کردن انیمیشن های ظریف و تصاویر ظریف ، آن را به خود اختصاص دهید.

Sagitta با داشتن یک بخش توصیفی از پیش ساخته فوق العاده و "دریافت یک فرم نقل قول" ، انتخاب مناسبی برای هر SMB است که سعی در ایجاد حضور آنلاین دارد. این الگوی همچنین سئو آماده است - وبلاگ نویسی را دریافت کنید و می دانید سایت شما توسط موتورهای جستجو چقدر قابل جستجو است. Sagitta فقط عملکردهای چند منظوره را ارائه نمی دهد ، بلکه بسیار عالی به نظر می رسد. بررسیش کن اولین (از 3) طرح صفحه اصلی من به فروش رسیده است.

10. Agencieos:

الگوی جریان وب Agencieos

توسط Fouroom

ما قبلاً آن را گفته ایم و دوباره آن را خواهیم گفت - Agencieos یکی از قدرتمندترین قالب های چند منظوره در کل بازار ما است. به نظر فروتنانه من قالب های صفحه سازنده دیگر را از آب بیرون می آورد.

Agencieos بدون نشان دادن تجربه کاربر ، برای نمایش کار و شخصیت شما مناسب است. تمام طرح های صفحه اصلی و صفحه فرود را که در طراح ارائه می شود ، بررسی کنید (مطمئن شوید که تمام صفحه است!). تایپوگرافی و فونت هایی که توسط Agencieos ارائه می شود ، واقعاً باعث می شود که از این الگوهای دیگر فراتر رود.

Agencieos الگویی است که به شدت در تولید سرب متمرکز است و اثبات آن بسیار مفید برای هر تجارت کوچک است. فرم های تماسی مختلفی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید ، و این الگوی بصری همچنین گزینه های مختلفی را در مورد چگونگی تنظیم ادغام رسانه های اجتماعی در اختیار شما قرار می دهد.

Agencieos نمونه ای عالی از اعضای جامعه Webflow ما است که واقعاً سخت کار می کند تا اطمینان حاصل کند که هر کس ، فارغ از چه سطح تخصص آنها ممکن است ، به قالب های شگفت انگیز برای شروع پروژه طراحی وب خود دسترسی داشته باشد.

خلاقیت خود را در وب آزاد کنید:

وب سایت های کاملاً سفارشی و آماده تولید - یا نمونه های اولیه با اطمینان بالا - بدون نوشتن یک خط کد. فقط با Webflow.

به صورت رایگان شروع کنید

منابع اضافی

اگر یک مشاغل کوچک یا متوسط ​​در تلاش هستید تا وب سایت خود را در طول همه گیری COVID-19 راه اندازی و راه اندازی کنید ، دوست داریم به شما کمک کنیم. ما 3 الگوی رایگان را انتخاب کرده ایم ، با هدف کمک به صنایع تحت تأثیر قرار گرفتن آنلاین و ادامه کار. آنها را در زیر بررسی کنید.

Biznus: یک الگوی چند منظوره مناسب برای فروشگاه های خرده فروشی کوچک و متوسط ​​برای بدست آوردن وب سایت تجاری خود

تناسب اندام: یک الگوی تجارت الکترونیکی برای کمک به مربیان بدن سازی بصورت آنلاین بسته های حق بیمه خود را می فروشد

Chomp: یک الگوی کامل تجارت الکترونیکی برای مشاغل که مایل به راه اندازی فروشگاه آنلاین و فروش خدمات خود به صورت آنلاین هستند.

انتخاب یک الگوی برای سایت جدید شما و زنده ماندن سایت شما دو چیز بسیار متفاوت است. خوشبختانه برای شما - هر دو بسیار ساده هستند. در اینجا گام به گام نحوه ایجاد سایت خود با یک الگوی جریان وب آمده است.

یک الگوی انتخاب کنید! شما می توانید تمام الگوهای ما را برای درایو تست در نظر بگیرید و آنها را در طراح باز کنید. قبل از خرید اطمینان حاصل کنید که از پیشنهادات خود راضی هستید (اگر این یکی از الگوهای برتر ما است ، این است).

یک پروژه مبتنی بر الگو ایجاد کنید.

الگوی خود را سفارشی کنید - اینجاست که جادو اتفاق می افتد. مارک تجاری ، تعامل ، موارد ویترین ، محتوای وبلاگ و غیره را اضافه کنید. تمام محتوای ما را در دانشگاه Webflow فراموش نکنید. این فقط برای افرادی مثل شما ساخته شده است که به دنبال زنده ماندن یک وب سایت هستند.

اگر الگوی تجارت الکترونیکی را خریداری کرده اید و به دنبال راه اندازی یک فروشگاه آنلاین هستید - محصولات ، گزینه های پرداخت و حمل و نقل را سفارشی کنید. اطمینان از این کار قبل از زنده ماندن سایت شما بسیار مهم است و اطمینان حاصل می کند که هنگام سفارش مشتری هیچگونه اختلافی ایجاد نمی شود.

دامنه دلخواه خود را وصل کنید و سایت خود را راه اندازی کنید!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 82
  • بازدید سال : 747
  • بازدید کلی : 2,893