loading...
مجله طراحی سایت 21
مریم بازدید : 48 دوشنبه 07 مهر 1399 نظرات (0)

در زیر لیستی از شش مستند طراحی الهام بخش را گردآوری کرده ام که باید به عنوان منابع عالی برای کمک به شما در یادگیری چیزهای جدیدی مفید باشند ، هرچند که به عنوان یک طراح پیشرفته باشید. همه آنها چیزهای جدیدی در مورد طراحی و تفکر طراحی به من آموخته اند ، همچنین سبک ها و روش های جدیدی را به من الهام کرده اند. مستندها از نظر توانایی آموزش و الهام بخشی تأثیر زیادی دارند. ما به عنوان طراح ، یکی از صنایع اصلی خلاقیت هستیم و همیشه به دنبال یافتن و استفاده از الهام هستیم ، خواه از تصاویر ، هنر ، محصولات یا حتی موسیقی باشد.

در زیر لیستی از شش مستند طراحی الهام بخش را گردآوری کرده ام که باید به عنوان منابع عالی برای کمک به شما در یادگیری چیزهای جدیدی مفید باشند ، هرچند که به عنوان یک طراح پیشرفته باشید. همه آنها چیزهای جدیدی درباره طراحی و تفکر طراحی به من آموخته اند و همچنین سبک ها و روش های جدید کار را به من الهام می کنند.

شماره 1 طراحی آینده است:

این یک مستند الهام بخش است که به طور استثنایی به خوبی در کنار هم قرار گرفته است. "Design Is Future" ، که در هفته طراحی بارسلونا در Disseny Hub Barcelona برگزار می شود ، ایده هایی را برای آینده طراحی بررسی می کند و در مورد برجسته سازی آن طی یکی دو دهه اخیر صحبت می کند.

این برخی از افکار جالب در مورد نقش طراحی ، تفکر طراحی را بررسی می کند و برخی از پیشروترین متخصصان طراحی تفکر را در حال حاضر س questionsال می کند. به ویژه بینش بسیار خوبی در زمینه طراحی به عنوان ابزاری برای کمک به نوآوری و پایداری افراد ، مشاغل و کل جامعه وجود دارد.

شماره 2 طراحی و تفکر:

Design & Thinking مصاحبه هایی را با افراد برجسته شرکت هایی مانند Autodesk و Coca-Cola انجام می دهد و روند تفکر طراحی و توانایی طراحی را برای تأثیر قابل توجه بر مشکلات دنیای واقعی بررسی می کند.

این مقاله بحث می کند که چگونه تصمیمات طراحی استراتژیک و فکر شده می توانند بر روی هر مشکلی از زندگی روزمره گرفته تا حل گرسنگی جهان و سایر مسائل بشردوستانه تأثیر مثبت بگذارند.

شماره 3: طراحی مدرن روسی:

مستند "The Modern Russian Design" ساخته سرگئی شانویچ بینشی منحصر به فرد در مورد یکی از جالب ترین مناطق جهان و صنعت طراحی آن و افرادی که سعی در تأثیرگذاری در چندین زمینه طراحی دارند ، فراهم می کند. این 20 سال پیشرفت در زمینه طراحی روسیه را شامل می شود و طراحانی را که به مشارکت در بخشی از این پیشرفت کمک کرده اند ، مستند می کند.

این مستند چندین زمینه طراحی شامل مد ، صنعتی ، چندرسانه ای ، وب و طراحی گرافیک را پوشش می دهد.

شماره 4 اتصال - روندهای UI ، تعامل و طراحی تجربه:

«اتصال» یک مستند کوتاه اما جالب است که نشان می دهد ما در 3 تا 5 سال گذشته چقدر پیشرفت کرده ایم. این کمک می کند تا از نوآوری و پیشرفت مداوم یک گام به عقب برگردید و از منظری جدید به تعامل و طراحی UX نگاه کنید.

به طور خاص با کاوش در آینده تعامل و طراحی تجربه کاربر ، به نظر می رسد "اتصال" تأثیر فناوری بر زندگی هر روزه ، چگونگی توسعه آن در آینده و تبعات چنین تحولاتی را ثبت می کند.

# 5 جفری زلدمن 20 سال طراحی وب و جامعه:

این مستند که یک شخصیت الهام بخش در طراحی وب است ، جفری زلدمن را در مورد موضوعات مختلف در مورد گذشته ، حال و آینده طراحی وب بحث کرده است.

جفری ، صاحب "لیست جداگانه" ، نکات بسیار خوبی برای طراحان و توسعه دهندگان ، به ویژه در مورد موضوعاتی مانند ایجاد لیست نامه های پستی ، و نگاه به آینده طراحی وب دارد. ارزش تماشای آن را دارد که از کسی که از همان ابتدای کار در صنعت مشغول به کار است یاد بگیرید.

 

شماره 6 چکیده: هنر طراحی:

Abstract یک مجموعه فوق العاده خوب است که توسط نتفلیکس جمع آوری شده است و تقریباً یک اپیزود را به هر دسته اصلی از طراحی اختصاص می دهد. قسمتهایی که به ترتیب کریستف نیمان و پائولا شر ، تصویرگر و هنرمند ، به ویژه الهام بخش و مربوط به طراحی وب و گرافیک هستند.

این بینش منحصر به فرد در مورد طراحی و روند خلاقیت آنها را فراهم می کند ، و دانش و الهام بخشی عالی را در اختیار میزبان قرار می دهد. این مستندها همچنین به تأثیر طراحی بر مردم و تأثیر آن بر زندگی روزمره می پردازند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 743
  • بازدید کلی : 2,889