loading...
مجله طراحی سایت 21
مریم بازدید : 55 پنجشنبه 08 آبان 1399 نظرات (0)

ما آنها به عنوان ابزاری موثر برای تولید سرب در سال 2010 دوباره احیا شدند. وب سایت ها می توانند در هر نقطه از سفر بازدید کنندگان ، پنجره های بازشو را نمایش دهند و موارد مختلفی را بخواهند (به عنوان مثال توجه ، آدرس ایمیل ، فروش و غیره).

اما ، دوباره ، استفاده بیش از حد و سو mis استفاده از پنجره های بازشو (از جمله سایر اقدامات بد) باعث ترشح مصرف کنندگان در مورد آنها شده است.

ما به عنوان سازندگان و مالکان وب سایت ، در کجای این وضعیت قرار داریم؟ آیا به طور کلی از پنجره های بازشو دور می شویم یا روش های جایگزین را دنبال می کنیم تا پیام های ویژه را در مقابل بازدید کنندگان دریافت کنیم؟

این پست وضعیت کنونی پنجره های بازشو و همچنین بهترین روشهایی را که می توانید دنبال کنید بررسی خواهد کرد.

چرا پنجره های بازشو وب سایت از بین رفته اند؟

در سال 2017 ، گوگل مجازات رتبه بندی جدیدی را اعمال کرد. اساساً ، Google وب سایت های تلفن همراه را که از انواع زیر بازشو استفاده می کنند مجازات می کند:

پنجره های بازشونده سرزده ای که اکثر صفحه را در زمان های نامناسب (مانند زمان ورود یا زمانی که بازدیدکننده در وسط مطالعه مطالب است) پوشش می دهد.

برنامه های میانبر صفحه ای کامل که به نظر می رسد دومی با ورود شخصی به صفحه وارد می شوند و مانع از دیدن هر یک از وب سایت ها تا زمان برداشته شدن پنجره بازشو می شوند.

پنجره های بازشو مصنوعی که شبیه تصاویر بینابینی هستند ، اما قابل چشم پوشی نیستند. در عوض بازدیدکنندگان را مجبور به کشف کردن نیاز به پیمایش در کنار تبلیغات می کند.

اکنون ، ما می دانیم که چرا Google چنین مجازاتی را اعمال می کند. Google برای تغییر الگوریتم و قوانین خود از روند جستجوی مشتری استفاده می کند. بنابراین ، اگر مصرف کنندگان به سایت هایی که از پاپ آپ اشتباه استفاده می کنند پاسخ منفی می دهند ، پس باید برای تجربه کاربر مضر باشند ، درست است؟

مرتب کردن بر اساس دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود مصرف کنندگان در هنگام پاپ آپ دوباره خسته شوند:

آنها هر کاری که بازدید کننده انجام می دهد را مختل می کنند و به آنها آزادی تصمیم گیری در مورد زمان تعامل یا اقدام را نمی دهند.

سایت های زیادی وجود دارند که با پاپ آپ ها زیاده روی می کنند ، و اغلب سایت های متعددی را به طور هم زمان نمایش می دهند یا همان سایت را از صفحه ای به صفحه دیگر بارها نشان می دهند.

پنجره های بازشو اغلب در ازای وقت و تلاش درخواست شده از بازدید کننده ، ارزشی کم یا کم دارند.

طراحانی که ساختار قابل پیش بینی پنجره های بازشو را تغییر می دهند - مانند برداشتن "X" از گوشه بالا سمت راست - باعث ناامیدی بیجا بازدید کنندگان می شوند.

پنجره های بازشونده شرم آور از دو CTA برای دستکاری بازدیدکنندگان برای اقدام استفاده می کنند: مورد مثبت آنها را ترغیب می کند که زندگی خود را به سمت بهتر تغییر دهند در حالی که منفی آنها را به دلیل عدم اقدام شرمنده می کند.

پنجره های بازشو به قدری قابل پیش بینی شده اند که بسیاری از مصرف کنندگان نسبت به آنها چشم پوشی کرده اند و همین امر باعث می شود پنجره های بازشو چیزی بیشتر از یک کلیک اضافی که باید انجام دهند را نداشته باشد.

نه تنها این ، بلکه پنجره های بازشو تنها عناصر اضافی نیستند که برای توجه بازدیدکنندگان رقابت می کنند. آگهی های رضایت کوکی ها. ابزارک های گفتگوی زنده آگهی های چسبنده. این روزها خیلی زیاد اتفاق می افتد.

"مسدود کننده پنجره pop-up" را جستجو کنید و بیش از 68 میلیون نتیجه جستجو خواهید یافت - بسیاری از آنها به مردم می آموزند که چگونه به سرعت و به طور موثر پنجره های بازشو و تبلیغات را از نظر خود پنهان کنند.

واضح است که در اینجا مشکلی پیش آمده است. بازاریابان و طراحان ابزاری را به دست آورده اند که زمانی برای تولید سرنخ و افزودن ارزش به تجربه در محل مفید بوده و آن را به چیزی تبدیل کرده است که اکنون مصرف کنندگان برای جلوگیری از آن فعالانه تلاش می کنند.

جایگزینی پنجره های بازشو وب سایت با آگهی های مهم:

داده های اخیر به اشتراک گذاشته شده توسط Google و ائتلاف برای تبلیغات بهتر روشن می کند که انواع قالب های تبلیغاتی (از جمله پنجره های بازشو) مصرف کنندگان را دوست دارند و دوست ندارند:

به طور کلی ، این چیزی است که آنها دوست دارند (هم در تلفن همراه و هم در دسک تاپ):

تبلیغات نازک تر

تبلیغات درون خطی

عناصر کوچک چسبنده

و این چیزی است که آنها دوست ندارند:

تبلیغات بنر ضخیم

پخش خودکار و تبلیغات پر زرق و برق

پنجره های باز شو

اندازه های بزرگ

موارد میان صفحه ای تمام صفحه

من فکر می کنم دلیل این که بازاریابان و طراحان از پنجره های بازشو استفاده می کنند (به ویژه مواردی که برخلاف توصیه های خوب طراحی پاپ آپ Google طراحی شده اند) این است که هنوز داده هایی وجود دارد که نشان می دهد در تولید سرب موثر هستند. اگر خوب دقت کنید ، بسیاری از این داده ها از شرکت هایی است که در زمینه فروش ابزارها و نکات سرب تولید می شوند (البته آنها قصد دارند شما را در این واقعیت متقاعد کنند).

گرچه نمی گویم شما باید پنجره های بازشو را کاملاً رد کنید ، اما من اکیداً توصیه می کنم تست های A / B را انجام دهید تا ببینید مخاطبان خاص شما پذیرای آنها هستند یا خیر. و با استفاده از روش های جایگزین اعلان های ویژه خود را در آن جا آزمایش کنید. مانند بنرهای چسبنده:

استفاده از آگهی های مهم برای کاهش بیش از حد اعلان ها:

از نظر جسمی ، فضای کمتری اشغال می کنند ، این خوب است زیرا فضای بیشتری برای محتوای شما وجود دارد و حواس پرتی های کمتری برای دور کردن بازدیدکنندگان از آن وجود دارد. همچنین به ما می آموزد با توجه به اینکه فضای بسیار کمی برای انجام آن وجود دارد ، در نحوه به اشتراک گذاشتن اعلان های ویژه خلاصه تر عمل کنیم.

در مورد اینکه چه زمانی باید از آنها استفاده کنید؟ در واقع ، شما می توانید اکثر پنجره های بازشو وب سایت را که در گذشته استفاده کرده اید با بنرهای چسبناک جایگزین کنید.

اگر می خواستید ، می توانید یک نوار اشتراک خبرنامه نیز در بنر چسبناک خود قرار دهید. تمام درخواست شما یک آدرس ایمیل است ، بنابراین به نظر نمی رسد که برای این کار به فضای زیادی احتیاج دارید.

بنابراین ، آیا پنجره های بازشو وب سایت کاملاً از بحث خارج شده اند؟

بر اساس روندها و داده های اخیر ، من فکر می کنم فقط چند مورد استفاده باقیمانده برای پنجره های بازشو وب سایت وجود دارد که یک بنر چسبناک قادر به جایگزینی آنها نیست:

1. پنجره های بازشو را فعال کنید:

هنگامی که به بازدیدکنندگان دلیل معتبری برای تعامل با سایت خود می دهید و غیر منطقی نیست که در عوض آدرس ایمیل خود را به اشتراک بگذارند ، یک پنجره بازشو حاوی فرم ثبت نام کار می کند.

با این کار بازدیدکنندگان مجبور نیستند برای ثبت نام در برنامه ریز بودجه عروسی یا دسترسی به ثروت مشاوره ، ابزار و فروشندگان ارائه شده به صفحه دیگری بروند. آنها می توانند این مورد را پر کنند و سپس به صفحه بازگردند تا درباره بودجه بندی بیشتر بدانند.

2. پنجره های بازشو پس از محتوا:

وقتی بازدیدکنندگان به انتهای یک صفحه می رسند - مانند یک پست وبلاگ یا یک صفحه محصول - شما فقط می توانید پاورقی را به آنها نشان دهید و بگذارید این پایان باشد. اما این قسمت از تجربه می تواند زمان مناسبی برای افزایش فروش ، فروش متقابل یا انتقال بازدیدکنندگان به صفحه یا پست منطقی بعدی باشد.

برای اطمینان از اینکه بازدید کنندگان شما واقعاً می خواهند پنجره بازشو را بخوانند و با آن درگیر می شوند ، باید دستورالعمل های بالا را رعایت کنید.

به عنوان مثال ، کالاهای غیرمعمول یک اسلاید کوچک بسیار کوچک نشان می دهد که می گوید: "هدیه یاب ما را امتحان کنید" به محض اینکه بازدید کنندگان از توصیف محصول عبور می کنند و درست قبل از اینکه به بررسی ها برسند:

حرکت کشویی و شکلک های رنگارنگ باید به اندازه کافی باشد که توجه شما را به پاپ آپ بسیار کوچک جلب کند بدون اینکه حواس آنها کاملا از صفحه پرت شود.

بازهم توجه داشته باشید که پنجره بازشو "جستجوی کلید واژه برای جستجوگرها" چقدر کوچک است و چگونه در سمت راست قرار گرفته است. با دور ماندن از راه ، بازدیدکنندگان از این کار احساس فشار ، فشار و اذیت نخواهند کرد.

3. هشدار دهنده پنجره های بازشو:

هنگامی که شما یک پیام فوری دارید که می توانید در مقابل بازدیدکنندگان خود قرار بگیرید ، همیشه نمی توانید به آنها اعتماد کنید تا آن را در یک بنر چسبناک کشف کنید.

نمونه متداولی از این نوع پنجره های بازشو را می توان در سایت های خبری و وبلاگ هایی یافت که محتوا پس از رسیدن بازدید کننده به یک حد مشخص ، در آن قرار می گیرد. 

اما همچنین می توانید از این نوع پنجره بازشو مختل کننده برای مواردی مانند:

اعلام کمبود موجودی کالا

درخواست پذیرش خط مشی اخیراً تغییر یافته

آماده سازی بازدیدکنندگان برای وقفه برنامه ریزی شده تجاری یا قطع وب سایت

همچنین می توانید حالت های خروج از هدف را به این لیست اضافه کنید ، به شرطی که تجربه را بهبود ببخشند (مانند یادآوری خریداران 5 کالای در سبد خرید خود دارند) و نه فقط بنابراین می توانید آنها را با چیزی که فقط به نفع شما است آزار دهید.

بسته بندی کردن:

اگر نمونه های بنر چسبنده را در برابر پنجره های بازشو وب سایتها را  مقایسه کنید ، می بینید که همه این بنرها یک ویژگی مشترک دارند: آنها رابط های تمیز و بدون حواس پرتی ایجاد می کنند.

جای تعجب نیست که چرا گوگل به سایتهایی که در آن زمان از استفاده از پنجره های بازشوی بزرگ و سرزده پرهیز می کنند پاداش می دهد.

فقط یک چیز را بخاطر بسپارید:

اکنون شاهد بوده ایم که دو تکرار پنجره بازشو در وب سایت توسط مصرف کنندگان رد شده است زیرا ما بیش از حد از آنها استفاده کرده ایم و از آنها سو استفاده کردیم. اگر مراقب نباشیم ، ممکن است همین مورد در مورد آگهی های تبلیغاتی چسبناک نیز اتفاق بیفتد.

 

 

بنابراین ، علاوه بر درسی که ما در مورد مصرف ترجیح دادن بنرهای چسبنده به پنجره های بازشو توسط مصرف کنندگان آموخته ایم ، باید این ایده را نیز از بین ببریم که مقدار کمتری بیشتر است. فقط به این دلیل که یک نوع اعلان وب سایت در سراسر وب محبوب شده است ، این بدان معنی نیست که ما باید از آن استفاده کنیم. فقط در مواردی که مجبور هستید تجربه بازدیدکنندگان خود را قطع کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 86
  • بازدید سال : 751
  • بازدید کلی : 2,897