loading...
مجله طراحی سایت 21
مریم بازدید : 190 پنجشنبه 06 شهریور 1399 نظرات (0)

1. با اهداف سایت خود شروع کنید:

قبل از شروع به ایجاد وب سایت یا حتی افتتاح Photoshop برای شروع طراحی ، لطفاً متوقف شوید. از خود بپرسید "این سایت قرار است چه چیزی را انجام دهد؟"

مثلا:

آیا می خواهید فروش یک محصول را در فروشگاه تجارت الکترونیکی افزایش دهید؟

آیا می خواهید افراد را برای رزرو وقت ملاقات مجبور کنید؟

آیا می خواهید خوانندگان بیشتری را به وبلاگ خود جذب کنید؟

اگر سه صاحب مشاغل مختلف دارای اهداف مثال بالا باشند ، باید سه نوع وب سایت بسیار متفاوت ایجاد کنند. طرح ، محتوا ، معماری و حتی فناوری ای که برای سایت ها انتخاب می کنند باید متفاوت باشد.

بعد از اینکه هدف کلی خود را فهمیدید ، با سؤالات بیشتر ، مانند لیست موارد زیر ، عمیق تر حفر کنید. - تکرار نکنید ، - به دنبال یک موضوع وردپرس نباشید یا برای ایجاد یک سیم فریم برنامه ریزی نکنید تا زمانی که پاسخ این سوالات حیاتی را طوفان نکردید.

2. از نوشتن متن واضح و واضح استفاده کنید:

عناوین برای موفقیت یک وب سایت بسیار مهم است. بهترین راه برای اطمینان از اینکه به اندازه کافی در عناوین ، برچسب های ناوبری یا حتی کپی کردن بدن خود خاص هستید ، این است که از خود بپرسید که آیا کلمات شما می توانند به معنای چیز دیگری در متن دیگری باشند. اگر آنها می توانند ، پس احتمالاً خیلی مبهم هستید.

در ادامه با این فکر ، از خود بپرسید: "آیا یک کودک 15 ساله می فهمد من چه کاری انجام می دهم یا می فروشم؟ اگر کسی در سایت من قرار می گرفت و از صنعت من چیزی نمی دانست ، اگر من فقط از کلماتی مانند "ابتکاری ،" متنوع ، "استراتژیک" یا "صنعتی" استفاده می کردم ، "دریافت" می کرد؟ "

"صنعتی" می تواند به بی شمار شرکت ها و معاملات مراجعه کند. "نوآورانه" و "استراتژیک" کلمات اعتیاد آور بیش از حد استفاده می شوند که دیگر معنی ندارند. توییتر ابتکاری بود و همینطور سازنده این پماد پوشک طبیعی بود ، با این حال آنها بسیار متفاوت هستند. همه شرکت های خوب استراتژی دارند ، بنابراین همه "استراتژیک" هستند. شما نکته را می گیرید.

3. از افعال ، بسیاری از افعال استفاده کنید:

یكی از بهترین نمونه های نوشتن نویسنده های متمرکز بر تبدیل بسیار عالی كه می توانم به آن فكر كنم در وب سایت 23andMe است.

بسیاری از عناوین آنها با یک فعل شروع می شوند و از کاربر می خواهند کاری را انجام دهد. و در هر صفحه تماس با یک دکمه قابل توجه وجود دارد که از مردم می خواهد "اکنون سفارش دهند" ، که یک فعل عمل گرا است.

این باعث کاهش انفعال از طرف کاربر می شود. آنها می دانند که منظور از وب سایت چیست و این شرکت به طور مشخص از آنها می خواهد چه کاری انجام دهند. حتی طرح سایت توجه تماس های آنها را به عمل جلب می کند.  بدون شک هدف اصلی این سایت این است که مردم برای سفارش یک کیت تست DNA اقدام کنند.

4- از کنوانسیون های طرح بندی به نفع خود استفاده کنید:

عنوانی جایگزین برای این بخش می تواند "سعی کنید به دلیل مد روز بودن ، خیلی مرسوم نباشید." به عبارت دیگر ، با طرح بندی وب سایت معمولی سازگار باشید مگر اینکه واقعاً بدانید که چه کاری انجام می دهید. اگر دوره طراحی رابط کاربری را گذرانده اید ، ایمن ترین شرط شما این است که با هنجار مطابقت داشته باشید ، زیرا هنجار همان چیزی است که ثابت شده است که برای کاربران خوب کار می کند.

5- سعی نکنید آنچه که شخص دیگری انجام می دهد را کپی کنید:

این کار را بسیار ناراحت کننده می دانم وقتی با مشتریانی کار می کنم که ایده ای را ارائه می دهند (یا حتی اصرار بر آن دارند) ، زیرا آنها دیدند رقیبی در حال انجام آن است ، نه به این دلیل که مبتنی بر هر اصل تحقیق یا بازاریابی الکترونیکی است. رقیب شما ممکن است سرنخی در مورد طراحی و یا کلیک بیشتر نداشته باشد ، و بسیار خوب می تواند "پنهان کردن آن" باشد.

اکنون ، ما مخالف قانون شماره 4 فوق نیستیم. این اشاره به کنکاشهای وب نمی کند. اگر رقیب شما یا یک برند بزرگ ، یک کنوانسیون وب را دنبال می کند و برای آنها به طور مؤثر کار می کند ، بله ، شما باید این کار را انجام دهید. اما این "کپی کردن" نیست. در واقعیت ، شما از یک اصل تثبیت شده پیروی می کنید.

برای نتیجه گیری ، چه چیزی آموخته ایم؟

اگر می خواهید سایت خود را با ارزش تر کلیک کنید ، باید:

الف) اهداف خود را به عنوان اولین قدم مشخص کنید:

قبل از شروع طرح ، از خود انواع سؤالات مناسب بپرسید.

از خود بپرسید که چگونه می خواهید اهداف خود را برآورده کنید ، و بهترین اهداف با توجه به اهداف شما کدام استراتژی است.

ب) از نوشتن متن مناسب استفاده کنید:

در نوشتن خود از ویژگی های خاص استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که مبهم نیستید و دقیقاً آنچه را که انجام می دهید ، آنچه ارائه می دهید و به همین دلیل مردم باید مراقبت کنند ، با کلماتی که هر کس می تواند درک کند بیان می کند.

فرض نکنید که افراد قبل از نوشتن نسخه وب شما از شما شنیده اند.

از کلمات "وزوز" که تقریباً هرکسی در هر زمینه ای می تواند استفاده کند ، خودداری کنید. به عبارت دیگر ، وقتی می توانید چیزهایی مانند "ما X را به افرادی که عاشق Y هستند" می فروشیم ، از کلماتی مانند "استراتژیک" و "نوآورانه" استفاده نکنید. "

از افعال و عناوین عمل گرا استفاده کنید. شما می توانید این کار را در منوی خود نیز انجام دهید ، مادامی که فضای کافی برای توصیف و توصیف داشته باشید.

ج) از عقل سلیم در تصمیمات طراحی و طرح خود استفاده کنید:

اگر طراح UI نیستید ، سعی نکنید با طرح خود "trendy" باشید. به قراردادهایی که مردم به آنها عادت کرده اند ، پایبند باشید. همیشه امن ترین است

سعی نکنید که یک رقیب یا "مارک بزرگ" را کپی کنید فقط به این دلیل که فکر می کنید ممکن است بدانند چه می کنند. شما می توانید در حال کپی کردن یک اشتباه یا استراتژی منسوخ باشید. به اهداف سایت خود پایبند باشید و برای نیازهای منحصر به فرد وب سایت خود مشاوره حرفه ای بگیرید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 80
  • بازدید سال : 745
  • بازدید کلی : 2,891