loading...
مجله طراحی سایت 21
مریم بازدید : 226 چهارشنبه 21 آبان 1399 نظرات (0)

عکاسی پاستلی:

پوشش های پاستلی روی عکس ها یا عکس های گرفته شده در شرایط نوری مناسب می تواند بوم ظریف و عالی برای یک وب سایت ایجاد کند. با زنگ های بی صدا بیشتر در عکس ، طراح فضای بیشتری برای قرار دادن سایر عناصر در اختیار دارد.

استفاده از عکاسی پاستل همچنین می تواند به ایجاد تضاد با سایر عناصر مانند آرم یا دکمه ها کمک کند. همچنین توجه داشته باشید که آرم Solasie چه زیبایی در عکس با رنگ پاستل دارد. همین مفهوم نیز یک دکمه شبح عالی ایجاد می کند.

زمینه های پاستلی:

پس زمینه پاستلی می تواند یک روش عالی برای استفاده از رنگ زیاد بدون استفاده زیاد کاربران باشد. به دلیل لحن ملایم تر رنگ پاستل ، می توان از آنها برای پوشاندن بیشتر بوم بدون احساس قدرت زیاد استفاده کرد.

یک روند معمول در هنگام کار با زمینه های پاستلی استفاده از تغییرات یک رنگ برای یک طرح رنگی تک رنگ مانند Dear Mum است. تک رنگ بصری قوی ایجاد می کند و به زیبایی با عناصر متن سفید در تضاد است. این تکنیک که دقیقاً با تایپوگرافی مناسب ترکیب شده است ، حال و هوای مدرنی را با احساس هیپستر نیز ایجاد می کند.

پاستل های جسور:

در حالی که شما اغلب در یک جمله به "پررنگ" و "پاستل" فکر نمی کنید ، این نوع پالت رنگ می تواند به شما در ایجاد طرح های جسورانه کمک کند. از آنجا که پاستل ها عقب می مانند ، اگر بخواهید در اطراف آنها کاری انجام دهید ، گزینه بسیار خوبی است.

Marie Catrib’s در این زمینه بسیار عالی عمل می کند. رنگ های پاستیل کاملاً جسورانه هستند اما هنوز هم به نظر می رسد که مانع از این کار می شوند ، بنابراین می توانید زنی که از لایه های رنگ پوست نگاه می کند را ببینید. جسارت پاستل به شما کمک می کند تصویر را ببینید و بر روی آن تمرکز کنید ، پس زمینه کاملاً بی صدا تأثیر کمتری ایجاد می کند.

پاستیل برای حالت:

می خواهید بازدیدکنندگان در وب سایت شما چه احساسی داشته باشند؟ پاستیل برای ایجاد احساس آرامش ، آرامش یا سهولت بسیار مناسب است. اگر این احساسات کلماتی هستند که سایت یا تجارت شما را توصیف می کنند ، ممکن است یک پالت رنگ پاستلی گزینه مناسبی باشد.

پاستل در تصاویر:

رنگ های پاستلی برای تصاویر نیز انتخاب بسیار خوبی دارند. از این مفهوم رنگ برای ایجاد چیزی استفاده کنید که کاربران را به نظر برساند.

یک تصویر پاستل هر دو ایده آنچه را که با آرامش خاصی از رنگ ترسیم شده است ، جمع می کند. تصاویر پاستل امکان استفاده از نقاشی را در جایی که انتظار ندارید دارد.

کنتراست با پاستل:

لازم نیست که از رنگ های پاستلی در خلا استفاده شود. رنگ های پاستلی ابزاری عالی برای ایجاد تضاد با سایر عناصر طراحی هستند.

پاستل برای پیمایش:

پاستل همچنین می تواند به ساخت ابزارهای ناوبری عالی کمک کند. معمولاً ، طراحان وب سایت هایی با حاشیه ها یا نوارهای سیاه یا سفید را برای ناوبری قاب می کنند ، اما رنگ نیز می تواند در این فضا کار کند.دلیل اینکه پاستل ها می توانند به عنوان ابزار ناوبری کار کنند این است که از سایر قسمت های طراحی جلوگیری می کنند.

پاستیل در طراحی تخت:

بیشتر آنچه با روند رنگی پاستلی امروزه شاهد آن هستیم ، ناشی از طراحی مسطح است. بسیاری از طراحان پاستیل روشن از نسخه های متنوعی از برخی از رنگهای فوق العاده روشن که در ابتدای ظهور طراحی مسطح محبوب بودند ، استقبال می کنند.

آنچه در مورد استفاده از پاستل در پروژه های طراحی مسطح خوب است این است که رنگ ها هنوز همان حس و حال کلی را دارند ، اما کاملاً به همان شکل برای توجه کاربر فریاد نمی زنند. طرح کلی پاستلی و مسطح استفاده از رنگ را برای هدایت کاربران به قسمت های خاصی از صفحه یا برجسته سازی عناصر مهم متن کمی آسان تر می کند.

تایپوگرافی پاستل:

طراحان محدود به استفاده از پاستل فقط برای تصاویر یا پس زمینه نیستند. این سبک رنگ را می توان در تایپوگرافی نیز به کار برد. (اگرچه ممکن است روی حیله و تزویر باشد.)

بهترین استفاده از پاستل با تایپوگرافی بزرگ و جسورانه در پس زمینه ای خشن تر برای ایجاد تضاد زیاد است. با استفاده از حروف چاپی با استوک های ضخیم در اندازه بزرگتر ، اطمینان حاصل می کنید که رنگ خاموش تر بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود. این مفهوم باید مختص گروه کوچکی از حروف یا کلمات باشد و نباید برای کپی برداری از بدن استفاده شود.

پاستل برای عناصر رابط کاربر:

استفاده از پاستل به عنوان بخشی از طرح عناصر رابط کاربر یک ایده جالب است. "ترفند" دیگری که از مفاهیم طراحی تخت ، دکمه ها و عناصر دیگر ساخته شده است می تواند از رنگ های پاستلی استفاده کند.

نتیجه:

نکته کلیدی در استفاده از رنگ های پاستلی در یک پالت رنگ ، ایجاد چیزی است که تازه به نظر برسد و شسته نشود. با جفت شدن پاستل با اشباع عمیق تر که ممکن است انتظار داشته باشید و تصاویر روشن یا عناصر متضاد سفید ، می توانید به ایجاد یک پالت رنگ خاموش با تأثیر کمک کنید.

رنگ های پاستلی ، ذاتاً ، ایده آرامش بخشی و آرام بخشی در اطراف آنها دارند. هنگام ایجاد طراحی وب سایت با این نوع رنگ بندی ، از آن به نفع خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید که چگونه رنگها با سایر قسمتهای طراحی کلی ارتباط برقرار می کنند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 746
  • بازدید کلی : 2,892